Foldregler sommer

1. Hver hest må max benytte græsfoldene 4 timer om dagen.
  2. ​​Der skal altid være minimum 2 heste på fold. Det vil sige at de 2 første og de 2 sidste heste på folden altid lukkes ind eller ud samtidig. (Også selvom der ikke er lavet aftale om den sidste hest.)
  3. ​På foldtavlen i stalden kan du altid se hvilke folde der er åbne, samt hvilken foldgruppe hesten hører til.
  4. Parcelgården beslutter hvilke folde der benyttes, hvornår de benyttes og hvilke grupper der benytter foldene.
  5. ​I weekenderne har formiddagsgrupperne vallak/hoppegrupper foldene frem til klokken 13.00. Eftermiddagsgrupperne har dem fra 13:00 til 18:00.
  6. ​Man må gerne booke tid på jordfoldene selvom hesten har gået på græsfold.
  7. ​Alle foldbrugere har pligt til at holde øje med led og hegn. Opdages fejl skal der straks gives besked til Joen (26210675).
  8. ​I tilfælde af store mængder nedbør, kan foldene være lukkede i en kort periode.
  9. ​Er der tvivl om brugen af foldene, kan spørgsmål altid rettes til Joen (26210675) eller Camilla (28258010).
  10. ​​Det er hesteejeren, der har det fulde ansvar for, at hesten håndteres forsvarligt. Opmærksomheden henledes på, at der er objektivt ansvar for de skader som hesten måtte forvolde, - lov nr. 59 jf. lov nr. 528 af 6. juni 2007, § 30a-c.
  11. ​Personer under 15 år kan fratages retten til, at føre heste til folden, hvis det vurderes ikke at kunne udføres sikkert nok.

Har du spørgsmål?

Kontakt os via nedenstående formular, hvis du har nogle spørgsmål, og vi vil vende tilbage til dig​

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

​​Moderne stalde​

Få din hest opstaldet i vores lyse stalde, som overholder kravene for hestevelfærd

Ligger ved vestskoven

Vores beliggenhed lige ved Vestskoven giver rig mulighed for en ridetur i skoven

Fantastiske omgivelser

Fokus på det gode og positive miljø, både for hest og rytter

Det siger vores ​medlemmer

"Elsker dette sted"

Elsker dette sted de dejligste menesker man knytter sig til for livet.

Sally Holly Sommer

"Plads til alle"

Dejligt sted hvor der er plads til alle 😍 hestene har store bokse og har altid noget strøelse og spise, da de står på halm og får det hø som de skal have 😊

Christina Skinbjerg

"Super oplevelse"

Super oplevelse altid søde og hjælpsomme piger tilrådighed der kan hjælpe andre.

Nikolaj Jacobsen

Se flere anmeldelser på Google