Lejemålet

​Foder:

Lejemålet omfatter boks og 1 skab til rideudstyr, 1 skab til fodertilskud m.v. samt to sadelpladser og ridehuskort.

​​

Vi fodrer hestene 4 gange dagligt kl. 7 ,10 ,14 og 19 med det kraftfoder du har valgt i din foderpakke.

​​

Hestene får hver morgen halm efter behov, og hver eftermiddag mellem kl. 14.00 og 16.00 får alle hestene 6 kg. wrap. Ved merkøb er der mulighed for wrap både morgen og eftermiddag. Der kan også tilkøbes hø i stedet.

​​

Hver anden mandag morgen mellem 5.30 og 9.30 bliver der muget i bund og givet nyt halm.

Sommergræs og lignende: Er din hest væk fra sin boks i længere tid får du reduktion i staldlejen. 300,00 kr. for hver hele uge hesten er væk.

​​

Alle heste opstaldet på Parcelgården bliver tildelt en ormekur i efteråret. Betaling for ormekuren bliver opkrævet hesteejeren sammen med staldlejen.

Opsigelse

​Der er 1,5 måneds opsigelse til den sidste dag i måneden, man skal opsige sin boks senest den 15. i måneden før. Det vil sige, at hvis man ønsker, at opsige sin boks f.eks. pr. 30. juni, skal man opsige boksen senest den 15. maj. Lejemålet skal være fraflyttet den sidste dag i måneden inden kl. 12:00.

Har du spørgsmål?

Kontakt os via nedenstående formular, hvis du har nogle spørgsmål, og vi vil vende tilbage til dig​

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Opsigelse (forts.)

Lejemålet kan fra begge parter opsiges med ovennævnte varsel uden yderligere begrundelse.

​​

​Uanset fraflytning før opsigelses periodens udløb, betales der fuld staldleje (inkl. foder), svarende til den foderpakke man har valgt. Der gives derved ingen refusion ved fraflytning før opsigelses periodens udløb.

​​

​Vælger man, at fraflytte før opsigelses periodens udløb, frasiger man sig samtidig råderetten over boksen mv.

Opsigelsen skal ske skriftligt.

Alt mellemværende skal være afregnet inden fraflytning.

Forsikring:

Forsikring påhviler hesteejeren.

Ansvarsforsikring på hesten er påbudt.

Opbevaring af sadeltøj m.m er på eget ansvar.​

Ridning:

Du har adgang til begge ridehuse hos Parcelgårdens Rideskole, samt alle udendørs faciliteter som medlem af Glostrup Rideklub.

​​

Dog gør vi opmærksom på de faste aktiviteter - ​Se skema over rideskoletimerne.

Alle skal bære hjelm når de er til hest.

Ridning i skoven​

​Vi betaler en årlig afgift til skovvæsenet, så du frit kan anvende Vestskoven året rundt.

Du må dog tage behørig hensyn til skovens øvrige gæster. Se retningslinjerne for brugen af skoven på dette link: https://naturstyrelsen.dk/publikationer/2016/nov/ridning-i-vestskoven/

Glostrup rideklub

​​Når man har sin hest opstaldet på Parcelgården, skal man være medlem af Glostrup Rideklub https://glostruprideklub.dk/default.aspx , som står for alle sportslige arrangementer på Parcelgården.

​​Moderne stalde​

Få din hest opstaldet i vores lyse stalde, som overholder kravene for hestevelfærd

Ligger ved vestskoven

Vores beliggenhed lige ved Vestskoven giver rig mulighed for en ridetur i skoven

Fantastiske omgivelser

Fokus på det gode og positive miljø, både for hest og rytter

Det siger vores ​medlemmer

"Elsker dette sted"

Elsker dette sted de dejligste menesker man knytter sig til for livet.

Sally Holly Sommer

"Plads til alle"

Dejligt sted hvor der er plads til alle 😍 hestene har store bokse og har altid noget strøelse og spise, da de står på halm og får det hø som de skal have 😊

Christina Skinbjerg

"Super oplevelse"

Super oplevelse altid søde og hjælpsomme piger tilrådighed der kan hjælpe andre.

Nikolaj Jacobsen

Se flere anmeldelser på Google