Hestepasser​

Når rytterne har redet et stykke tid på rideskolen, knytter de sig til netop den hest, som de rider på og ønsker at være lidt mere omkring hesten. Så har de evt. mulighed for at blive ”passer” på hesten. Der er 1 til 2 passere til hver skolehest, og man kan blive passer, når man er blevet en nogenlunde habil rytter og har lært, hvordan man omgås heste.

Når man er passer, skal man komme på rideskolen 2-3 gange om ugen, og man skal udover at strigle og pleje den heste man passer, hjælpe de nye ryttere, som rider på hesten, og som endnu ikke selv fx kan sadle op, eller som skal have hjælp i løbet af ridetimen. I det hele taget skal passerne være ”støttepædagog” for de mindste i starten.

Er der 2 passere på hesten, skal de selv klare samarbejdet omkring tider og pasning. Ønsker man at blive passer, henvender man sig til Torben, som vurderer, om man er klar til opgaven.​​

hestepasser_620

Har du spørgsmål?

Kontakt os via nedenstående formular, hvis du har nogle spørgsmål, og vi vil vende tilbage til dig​

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

​​Moderne stalde​

Få din hest opstaldet i vores lyse stalde, som overholder kravene for hestevelfærd

Ligger ved vestskoven

Vores beliggenhed lige ved Vestskoven giver rig mulighed for en ridetur i skoven

Fantastiske omgivelser

Fokus på det gode og positive miljø, både for hest og rytter

Det siger vores ​medlemmer

"Elsker dette sted"

Elsker dette sted de dejligste menesker man knytter sig til for livet.

Sally Holly Sommer

"Plads til alle"

Dejligt sted hvor der er plads til alle 😍 hestene har store bokse og har altid noget strøelse og spise, da de står på halm og får det hø som de skal have 😊

Christina Skinbjerg

"Super oplevelse"

Super oplevelse altid søde og hjælpsomme piger tilrådighed der kan hjælpe andre.

Nikolaj Jacobsen

Se flere anmeldelser på Google